Generalforsamling 2025
Der indkaldes til generalforsamling i Grenaa Kunst- og Musikforening lørdag den 1. februar 2025 kl. 13.00
Generalforsamlingen holdes i Pavillonen, Kærvej 11 i Grenaa
Ifølge foreningens vedtægter §3 skal den foreløbige dagsorden til den ordinære generalforsamling indeholde mindst følgende punkter:
- Valg af dirigent
- Beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år.
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse.
- Fremlæggelse af budget for indeværende år til orientering.
- Vedtagelse af kontingent for det kommende år, d.v.s. kalenderåret efter det år, hvor generalforsamlingen afholdes.
- Behandling af eventuelle forslag fra bestyrelsen eller medlemmerne. Forslag bedes indleveret til formanden senest lørdag den 25. januar 2025.
- Valg af medlemmer til bestyrelsen samt af mindst 2 suppleanter. I lige år afgår 4 bestyrelsesmedlemmer, i ulige år afgår 3. Bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 år, suppleanter for 1 år. Genvalg kan finde sted.
- Valg af revisor og suppleant for denne.
- Eventuelt.
På bestyrelsens vegne
Gert Broge, formand
18.01. 2025
Bortlodning og auktion af indkøbte kunstværker foregår umiddelbart efter generalforsamlingen.
Værkerne kan ses på Grenaa Bibliotek i perioden 4.12. 2024 - 5.1. 2025
Værkerne kan ses i Pavillonens foyer i perioden 7.1. - 28.1. 2025 samt i generalforsamlingslokalet før dennes afholdelse ved dørenes åbning.
Husk venligst, at man kun kan deltage i lodtrækning/auktion:
• Hvis man selv er til stede ved generalforsamlingen, eller man har givet en skriftlig fuldmagt til en af de fremmødte eller man har sendt en skriftlig fuldmagt til bestyrelsen.
• For at deltage i lodtrækningen og auktionen skal man have været medlem af foreningen i året før.
Øvrige generalforsamlinger
Læs om tidligere generalforsamlinger