Generalforsamling 2025

Der indkaldes til generalforsamling i Grenaa Kunst- og Musikforening lørdag den 1. februar 2025 kl. 13.00

Generalforsamlingen holdes i Pavillonen, Kærvej 11 i Grenaa

Ifølge foreningens vedtægter §3 skal den foreløbige dagsorden til den ordinære generalforsamling indeholde mindst følgende punkter:

  • Valg af dirigent
  • Beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år.
  • Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse.
  • Fremlæggelse af budget for indeværende år til orientering.
  • Vedtagelse af kontingent for det kommende år, d.v.s. kalenderåret efter det år, hvor generalforsamlingen afholdes.
  • Behandling af eventuelle forslag fra bestyrelsen eller medlemmerne. Forslag bedes indleveret til formanden senest lørdag den 25. januar 2025.
  • Valg af medlemmer til bestyrelsen samt af mindst 2 suppleanter. I lige år afgår 4 bestyrelsesmedlemmer, i ulige år afgår 3. Bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 år, suppleanter for 1 år. Genvalg kan finde sted.
  • Valg af revisor og suppleant for denne.
  • Eventuelt.

På bestyrelsens vegne
Gert Broge, formand
18.01. 2025

Bortlodning og auktion af indkøbte kunstværker foregår umiddelbart efter generalforsamlingen.

Værkerne kan ses på Grenaa Bibliotek i perioden 4.12. 2024 - 5.1. 2025
Værkerne kan ses i Pavillonens foyer i perioden 7.1. - 28.1. 2025 samt i generalforsamlingslokalet før dennes afholdelse ved dørenes åbning.


Husk venligst, at man kun kan deltage i lodtrækning/auktion:
• Hvis man selv er til stede ved generalforsamlingen, eller man har givet en skriftlig fuldmagt til en af de fremmødte eller man har sendt en skriftlig fuldmagt til bestyrelsen.
• For at deltage i lodtrækningen og auktionen skal man have været medlem af foreningen i året før.

Øvrige generalforsamlinger

Læs om tidligere generalforsamlinger